Fullspäckad dag

publicerat i

Vaknade och gjorde oss klara sen for vi alla och lämnade Wilma på förskolan. Fredrik lämnade av mig på dragonen så jag kunde träna och under tiden gjorde han lite ärenden. Sen när jag va klar hämtade han upp mig och vi for ut till Vibo/gräsmyr och kollade på ett hus. Jättefint hus och fint läge men nä inget för oss då jag tyckte vägen ut dit va alldeles för dryg :/ vi tittade mest bara för kuls skull men man får ju se vad vi gör i framtiden :) sen for vi och käkade lunch på pion och mötte upp Jennelie som åt med oss. Sen drog vi på biltema och köpte lite saker. En present till Wilma som hon ska få på sin 2 års dag, gäller att börja i tid hehe sen fick hon ett leksaks piano hehe vi kommer säkert bli tokiga men men. Sen på jul och ÖB och Fredrik spolade av bilen. När vi kom hem va min bror här och Fredrik skulle hjälpa han att försöka laga bilen men nä den är tyvärr körd, blir dyrare att laga den än vad han gav för den tyvärr :-( Markus har verkligen inte tur med sina bilar :-( vi åt rester till middag från igår så det vart tacos igen hehe ;) nu är vi mätta och plockat undan efter maten så nu tar man det lugnt i soffan. Ikväll blir det att lägga sig tidigt så jag och jennelie orkar shoppa på Ikea imorgon. Kl 7 ska hon va här sen drar vi ;-)

Kommentera inlägget här :