Då va det fredag

publicerat i

Natten va så mycket bättre, Wilma vaknade bara 1 gång och hon somnade redan kl 18:30 igår. På morgonen va hon på strålande humör förutom den bomb som sprängts i blöjan så hon fick bada på morgonen hehe men inget Wilma klagar på :) vi fikade frukost sen har vi lekt med lite lego och gjort om i wilmas hörna. Vid 9:45 va Wilma trött så gav lunch lite tidigare än vanligt sen gick jag en sväng med vagnen så hon kunde få sova och det tog inte lång tid alls ;) men hämtade in posten och där låg wilmas skor jag fyndade på tradera :-) 164kr med frakt och nypriset är 445kr. Nu när Wilma sover så har jag dammsugat och skurat golven nere då det verkligen va skitigt. Nu luktar det fräscht och jag ser lite tv och väntar på att hon ska vakna men hon behöver nog sova ;) när hon vaknat så måste jag fara och handla lite sen får vi se vad resten av dagen bjuder på :)

Kommentera inlägget här :