Blev en konstig dag

publicerat i

Natten va lång igen och det känns att man inte fått sova i veckan men Wilma va pigg och glad i morse och körde henne till förskolan. For sen hem och klippte ut lite tyg sen tog jag det lugnt tills det va dags att hämta upp Sandra för lunch på max och sen på barnenshus. Men medans vi sitter på max ringer förskolan och sagt Wilma fått feber! Hon hade vart gnällig hela förmiddagen men dom trodde det kanske va för att hon va hungrig och trött men hon ville inte äta och hon la sig direkt. Dom kollade tempen och den visade då 38.8. Vi for upp iaf på barnenshus en snabbis sen for jag och hämtade min lilla tjej. Hon va så trött men inte har hon velat sova direkt nåt hemma heller sen. Jag gav lite Alvedon och hon har iaf fått i sig välling till lunch och sen nu plättar till middag. Hon är som pigg till och från sen gnäll gnäll och gnäll! Men hon fick leka lite med vatten i handfatet efter maten och då passade jag på att göra två fina svansar i hennes hår :-) så söt hon blev, eller ännu sötare. Lär nog bli en tidig kväll för unga damen och även för mig med skulle jag tro.

Kommentera inlägget här :