Lite annorlunda dag

publicerat i

Bästa morgonen på länge då jag fick bli väckt av min lilla älskling, vilken lycka och jag skyndade upp ur sängen för jag har saknat henne så. Lämnade henne på förskolan iaf och drog in till stan för att tvätta bilen. For även förbi ica kvantum och köpte en blomma å ställa på påpas grav, for dit upp och sen vidare. Stötte på Sara på Statoil och fick veta dom skulle på barnakuten :/ jag följde med och tur va kanske det när vi va där från 9 tills jag for 14:30 och då vet jag inte hur länge till dom stannade. Skulle få henne att kissa i en mugg för urin prov och missade såklart två gånger och sedan dröjde det :( men tillslut så :) va bara att hämta lillgumman och sen hem. Passade även på att väga, mäta och kolla hennes fötter då det inte gjorde på hennes 2 års dag. Idag är hon 2 år och 1 vecka och är: Längde: 90.5 cm
Vikt: 13.6 kilo
Fötter: 14.6 cm

Hon passade även på dagen till ära att kissa på pottan. Lite kissade hon utanför, satte hon på pottan och hon fortsatte att kissa, sånt man blir extra stolt över :D

Kommentera inlägget här :