Leos, morfar och robot Jack

publicerat i Familjen;

Igår for vi på Leos Lekland, vi var där i tre timmar sen va vi alla trötta och sluta. Wilma har då lärt sig gör kullerbyttor som ni kan se på bilden hehe va så sött, att hon vågar haha Sen for vi och lämnade Jack hos mormor och Mats och Elin for och köpte en ny vagn. Sen va det dags att lämna Wilma med sin pappa :( gör så ont varje gång. Men jag for sen och gjorde lite ärenden sen hämtade jag Markus och vi for vidare till farmor, faster Anna med familj på middag allihop. När jag va klar där for jag och tvättade bilen, fick hjälp av Micke då jag knappt når upp till taket :( men det slår ju aldrig fel att de ska börja regna direkt man tvättat :(
Idag har det blivit jobb sen lunch hos mormor och morfar sen for jag till mamma och duschade och sitter nu och myser med robot Jack hehe

Kommentera inlägget här :