Helgen

publicerat i Familjen;

Gått några dagar sedan jag skrev men varit rätt så upptagen. I torsdags for jag och Jennifer till Lycksele på dollarstore och sen så stannade vi på middag hos Conny, bjöds på grillat och va verkligen super gott!
Sen på fredagen så va det fest på kvällen, min bror med kompisar kom dit och blev ca 80 pers på "förfesten"
Lördagen gjorde man inte mycket, sov till kl 12 och det kan jag verkligen inte minnas sist jag gjorde ;) vid 16 kom Jennifer ut till Micke och vi började med maten sen va det dags för fest igen. Oj ett sånt drag, två liveband. Va verkligen röj och kom isäng närmare kl 5 på morgonen. Den kvällen va det 380 personer! Helt galet va folk alltså! Söndagen bestod endast att ta det lugnt och sen vid 16 så fick jag äntligen träffa Wilma, en sån lycka! Jag och Fredrik har nu fixar allt det praktiska. Lite jobbigt känns det att man delat upp alla saker men nu är man ju en bit på vägen ändå. Bara ca 1.5 månad kvar nu tills jag flyttar :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Oj vilken fullspäckad helg! : )

Kommentera inlägget här :