Trevligt sällskap

publicerat i

Fick som sagt besök av Sara och Vanja idag :) vi åt lunch och Vanja sprang omkring i sin gåstol :) vi pratade på och tiden rusade iväg och det va dags för Vanja att sova. Jag höll i henne medans Sara förberedde vagnen, hon lånade wilmas vagn så hon kunde få plats med en av våra hem som dom ska testa köra och sen eventuellt köpa om jag lyckas slita mig från den haha. Men iaf Vanja höll på somna i min famn och hon somnade typ direkt hon las i vagnen. Sen satte vi oss i soffan och myste under filtar och fortsatte prata på om allt möjligt. Kollade även in olika sidor på internet efter barngrejer. Båda jag och Sara har lite kärlek till jabadabado ;) oj så mycket fint vi hittade :) vi gjorde iaf en beställning men på ett par yantra skor. Hon köpte även ett par till sin pappa som fyller år snart :) är ni nyfikna på vad en yantra toffel är så googla;)
Fredrik hämtade Wilma idag från förskolan och oj så glad hon blev. Dom hade ju inte setts sen i söndags. Sen ikväll har vi mest bara myst med hela lilla familjen :)

Kommentera inlägget här :