Tisdag

publicerat i

Efter jag lämnade Wilma så for jag hem och tog det lugnt ett tag, sen vid 11 for jag in till stan och hämtade ut färg och tapet rullen. Sen vidare till Barnenshus där jag tittade på en vagn jag funderat på, en baby jogger versa. Liten ihop fälld och sväng bara hjul fram. Synd den ska vara så dyr bara. Men får jag sålt en av mina andra vagnar så :) sen vidare till sjukhuset där jag träffade läkar teamet igen samt min egen läkare från dragonen. Bestämdes att jag kommer att börja arbets träna :D så nu ligger bollen i AF att kontakta platsen jag tänk vara på. Sen är det bara att börja ;) kommer börja med 4 timmar i veckan och sen öka varje månad så att jag till sommaren är uppe i 50% och då hoppas på en anställning i den % en ;) åh vad kul känner jag. Sa även få hjälp med sjukgymnast under tiden. Sen så kom det upp att jag inte får sova så mycket pga Wilma, vi ska försöka få hjälp där med, kolla över våra rutiner och sen kanske få prova en medicin som gör hon sover bättre :/ detta har jag gruv ångest över! Hon är ju så liten och vill ju inte behöva medicinera henne pga mina problem. Men jag kommer gå i väggen om jag inte får sova, min kropp orkar inte och jag kommer få mer och mer ont. Men vi se en sak i taget nu iaf.

Provade ikväll att blanda 1 års välling med 1.5 års välling med smak av banan och plommon och hon åt mycket bättre och somnade efter 5,10 minuter istället för ca 30 minuter så man kan ju hoppas det hjälpte och sen att hon är helt tillbaka på förskolan nu med :)

På vägen hem hämtade jag Wilma tidigare iaf också en for jag och hämtade ut paketen som kommit idag med alla wilmas prylar till rummet :) packade upp det nu och allt är så fint! Längtar till i helgen!

Nu se 24 och relaxa!!!

Kommentera inlägget här :