Men vad händer?!

publicerat i

Wilma sov så bra, vaknade inget alls. Men vid 00:05 så vaknade hon och helt omöjlig alltså! Hon bökade på fram till 01:25 för då va sist jag kollade på klockan och då somnade om i våran säng. Men va mycket grin och bråk kan jag lova. Provade allt från hennes säng, fåtöljen, våran säng och spjälsängen men inget funkade. Tur hon tillslut somnade iaf. Morgon blev det kl 7:20 och då sov hon utan att vakna nåt alls.
Min frukost i morse va otroligt fräsch, en banan, några frysta jordgubbar och sen 2 dl lättmjölk och sen ner i mixen så hade man en god frukt smoothie, oj så gott det va och även kvar lite till mellis sen idag :) detta ska jag börja göra varje morgon så blir att inhandla lite mer frukter :) ännu en bra kick för denna viktnedgång :) sen när jag kommer hem blir det ett pass på crosstrainer om jag inte hittar något bra pass på youtube på zumba :)

Kommentera inlägget här :