Me and I visning

publicerat i

Idag fick jag besök av Sara och Vanja som kom hit vid 10, vi pratade lite sen va det dags för lunch och sen för Vanja att sova. Vi började även klippa ut mönster och sen även tyg. Tiden rann iväg som vanligt och det va dags för mig att hämta Wilma. Men oj vad det kommit snö alltså! Jag tog mig fram och det tack vare 4 hjulsdriften. Sa det till Sara och vi bestämde att hon skulle åka med mig in till stan och sen följa med mig hem på kvällen och ta sin bil då för då va det mer plogat. Fredrik plogade vägen innan vi skulle fara och wilma fick åka med vilket hon gillar :) Vi drog sen till tomtebo för me and I visning hos Åsa :) oj så mycket fint det fanns! Hade kunnat köpa hur mycket som helst. Men köpte faktiskt mer till mig än till Wilma och det har aldrig hänt tidigare ;) känner jag förtjänar det faktiskt :) så nu längtar jag tills grejerna kommer. Det bjöds även på gofika och jag hade poäng över så jag kunde unna mig :-) nä nu ska man hoppa i säng så man orkar med dagen imorgon om Wilma ska böka på. Ska väll sy hennes klänning tror jag :D

Tack Sara för idag :) har alltid så trevligt med dig :) <3

Kommentera inlägget här :