Massa mys!

publicerat i

När jag hämtade Wilma så for vi in till stan för jag behövde hämta ut medicin. Klockan rusade iväg så jag bestämde att köpa middag från frasses, Wilma fick en varmkorv med bröd. Tog med maten hem och Wilma åt upp hela sin korv (utan bröd) och lite strips :) sen har vi myst i soffan, renbäddat våran säng och plockat undan lite. Innan det va dags för Wilma att sova så blev det ett bad och hon plaskade på så jag vart blöt haha vi hade riktigt kul. Brukar va Fredriks göra att bada hemma men nu när han är borta till på torsdag så måste ju jag ta över ;) sen satt vi i sackosäcken och myste. Wilma vill ju gärna äta sin välling själv nu och hon äter absolut inte lika mycket som förr men hon håller sig ju hela natten iaf. Och Wilma slog två rekord på förskolan idag, sov 1 Tim och 20 min och fick + på maten. Det va pannkaka till lunch så hon åt massor ;) man blir glad att se sånt när man hämtar henne. Nä nu ska jag se lite 24 och ha en lugn stund med min värk och sen sova :)

Kommentera inlägget här :