Måndag & ny vecka

publicerat i

Veckorna går så otroligt fort att man inte hinner med. Igår blev Wilma 20 månader så bara 4 månader kvar till 2 årskalas :) vart morgon här i huset runt kl 6, lite väl tidigt men bättre tidigt på veckorna än helgerna ;) idag ska jag göra lite ärenden inne i stan. Har dunsar en Ikea lackhylla på Facebook loppis för 50kr som jag ska hämta. Den ska få va i sy rummet ovanför skrivbordet (kommer bild sen) där ska jag förvara tyger m.m sen ska jag även hämta upp en present till en kompis och sen handla på maxi. Blir även ett till besök på Ohlssons tyger för att köpa en Jersey nål. Tur Fredriks mamma va här i helgen och sa detta för annars hade det blivit svårt att sy i det tyget jag hade köpt :/ ska även försöka hitta ett sy skrin. Såg dom hade ett på köas Olsons men ska kolla om det finns på maxi med. Sen ska jag bara hem och får se då vad man orkar med. Kanske ett träningspass på crosstrainern ;) nu ska jag verkligen försöka dra igång detta så jag får resultat. Ska hålla mig till enbart lördagar med godsaker :)
Om någon vill köra en månad med att hålla kosten och vardaglig motion så haka gärna på. Sen i slutet av februari ska jag meddela resultatet :D

Kommentera inlägget här :