Jan. 25, 2013

publicerat i

Nu är helgen här och denna vecka har gått otroligt fort och det är bra när Fredrik vart borta. Han kom hem igår och vi båda for och hämtade Wilma och oj så glad hon blev när hon såg pappa:) han fick en jätte kram :) när Wilma lagt sig så såg jag och Fredrik en Beck film och sen la jag mig innan kl 21, va riktigt trött igår men tog iaf lång tid innan jag somnade och Wilma grinade till några gånger där vid 22:30, men tillslut somnade hon iaf :)
Nu tidigt på morgonen for Fredrik och två kompisar till han till Norge. Själv är vi uppe och ser på barn tv. Idag ska jag på begravning då pias mamma somnade in den 22 december :( sen ska jag på lunch efteråt med Jennelie och sen ska jag göra bort lite ärenden :) får se sen vd dagen och kvällen bjuder på :)

Kommentera inlägget här :