God morgon

publicerat i

Här började våran dag kl 6, lite väl tidigt tycker jag då jag hade svårt att somna och Wilma sovit oroligt men men. Idag väntar förskolan för Wilma och jag ska in till stan sen för lite ärenden och sen tillbaka till sjukhuset som sagt. Men far nog inte in förns senare så jag hinner ta igen mig lite innan jag ska fara. Vet ju exakt vad jag ska göra i stan så borde ju inte ta så lång tid. Va meningen jag skulle möta upp Sandra för lunch och en sväng på barnens hus men Lionel fick feber igår ikväll :( dom har otur :( vi skulle även träffas senare i veckan och ta en sväng med våra skotrar så får väll se om det går, hade ju vart kul men kommer nog fler tillfällen.

Och jag måste ju ha nåt fel! Jag va så sjukt trött igår och la mig tidigt men ändå kan jag inte somna, varför? Ligger och vrider och vänder på mig. Vet jag har lite ångest över att lägga mig när jag vet Wilma kommer vakna eller sova oroligt så känns det liksom att jag lika gärna kan va vaken konstigt nog, Men det orkar man ju inte i längden. Nu har jag sovit 9 timmar på 2 dygn och det håller ju liksom inte i längden. Jag får hoppas det vänder snart.

Bild på Wilma nu på morgonen i sin ena missoni tröja från lindex (älskar den serien)

Kommentera inlägget här :