En dag på sjukhuset

publicerat i

Efter jag lämnade Wilma så for jag direkt upp på sjukhuset. Alltså vart där från 8-15:30. Har träffat ett helt team av läkare som sjukgymnast, socionom, läkare, arbetsterapeut och psykolog. Dom ska hjälpa till att bedöma hur dom kan hjälpa mig gå vidare i framtiden. Om det betyder jobb eller om jag ska bli inskriven i ett av deras program. Imorgon ska jag dit igen kl 13 för att få veta mer och då ska även min läkare från dragonen va där för han behöver expert råd för att kunna skriva ett så bra intyg som möjligt som AF vill ha. Det ska inne hålla min arbetsförmåga osv. Känns nu som inget händer ändå, jag vill börja arbetsträna :( men måste göra detta först antar jag då. Jag har just nu extremt ont i hela kroppen då dom jämnt och klämt och jag har gjort massa konstiga rörelser. Får bli en tidig kväll.

En bild på Wilma från igår, hon gillar att stå på huvudet :)

Kommentera inlägget här :