Egen tid

publicerat i

Jag fick åter igen sov morgon i morse då Wilma hade en liten vaken period inatt. Har vart sjukt trött hela dagen så när Wilma vaknade efter vilan idag så for Fredrik och Wilma iväg och handlade vid 14, dom kom hem strax efter kl 16 så 2 timmar med egen tid i huset, kan lovades inte händer allt för ofta. Jag såg två avsnitt av 24, vek tvätt och sen började jag med maten. Nu är vi alla mätta och glada. Och denna vecka måste gå fort! Jag längtar så till i helgen då det är dags för wilmas rum att få en makeover ;) ska köpa lite små detaljer till i veckan och sen hämta ut tapet rullen, färgen och samt lite inredning som kommer med posten :-) weee!! Vecka gå fort!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda s:

Kul att börja om med rummet! Vi har ju inte ens börjat med Cindys rum än, men det är nog snart på g skulle jag tro. Ska ni tapetsera den randiga tapeten liggandes?

Svar: Jo den blir liggandes :) gillar som det bättre :) när kommer ni börja med cindysrum tror du då?
Lina

Kommentera inlägget här :