Åh typiskt!

publicerat i

Wilma vaknade 23:45 och somnade om kl 1, sist jag kollade på klockan va den 1:30 :( men somnade tillslut men vaknade 5:30 av Fredrik som for och jobbade och strax efter det vaknade Wilma :( så 4 timmars sömn och man har en hel dag framför sig på smärtrehab :-( man kan ju hoppas Wilma är extra trött ikväll och vill somna tidigt så man for lite lugn. Hon ska va extra länge på förskolan idag, från 7:30 till 16 och det har aldrig hänt förut så jag hoppas det går bra.

Från och med idag ska jag även börja tänka på vd jag äter och åter igen ta tag i att börja träna på crosstrainern. Ser fram emot det faktiskt :) så hoppas motivationen håller i sig mer än någon vecka denna gång ;) jag kör vittväktarna som funkar för mig massor av gånger förr. Är ju bra dom inte förbjudet en för att äta något utan man får tänka om allt i poäng så får man äta vad man vill :)

Nä bäst göra sig klar gör en lång dag :)

Kommentera inlägget här :