Underbar dag

publicerat i

Va min tur att få sovmorgon men jag vaknade iaf först av alla och Wilma kom in till oss vid 7, men Fredrik gick ner med henne så jag fick ligga och dra mig iaf :) vid 8:30 klev jag ner. Vi busade på och åt lunch sen va det dag för Wilma och sova så Fredrik gick med henne en sväng i vagnen tills hon sov. Medan hon sov så passade vi på att städa ur en av bilarna eller Fredrik gjorde det medan jag drog om alla kablar till tv:n och stereon samt plockade fram dvd uppifrån då den andra lagt av. Men kopplade så via stereo ljud till både tv och dvd ;) nu blev det ju riktigt bra bland kabel härvan :-P jag dammsög och skurade golven sen vaknade hon. Då gick vi ut och gick till skidbacken här i byn och åkte lite skrana och sen tog vi en tur med skotrarna. Sen va det dag att gå in och göra middag. Nu blir det fö Fredrik att fara och balansera däcken på BMW:n sen ska Wilma bada och sova. Då ska vi bara se lite film och mysa sen sova, vi är alltid så trött på kvällarna nu för tiden :)
Detta har verkligen vart en kanon helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vilken tuffing, tur att tutten fick följa med ; )

Kommentera inlägget här :