Trevlig tisdag

publicerat i

Lämnade Wilma på förskolan sen for jag och handlade lite bra ha saker så som mat :-P fort hem och stöda undan lite, slog igång en tvättmaskin och sen kom Jennelie hit :D jag hjälpte henne göra en mössa och jag ritade ut ett mönster på en tröja i stl 98 som ska sys upp för en beställning :) tyg får jag köpa sen :) sen bjöd jag på lunch, wok grönsaker med grillad kyckling och creme fraich med vitlök och örter mums!!! Sen satt vi mest bara i soffan och pratade och kollade även igenom lite av wilmas kläder och hon fick med sig lite hem till Elisia. Hoptog även med sig babyskyddet dom ska låna av oss och sen en bärsele. Vid 13:30 for hon hem så hon skulle hinna hämta Elisia. Vi planerade även en tjejkväll till nu på fredag för då tänkte Fredrik fara med Wilma till sina föräldrar så jag får lite egen tid ;) oj nu får det bli fredag ;)
Även gjort en polisanmälan idag, så synd att människor kan luras och hur kan dom ha samvete för det?! Usch säger jag bara!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vem och vem har lurats blivit lurad? Lät inte alls roligt. : S

Kommentera inlägget här :