Sy natt

publicerat i

Vilken helt underbart kul kväll jag hade igår. Sara kom över och vi åt god mat, kycklingfile med Västerbottens ost och soltorkade tomater med hemma gjord klyftpotatis och bea sås och till efterrätt choklad pudding :) sen började vi sy :) Sara fick klart en tunika åt Vanja och jag hann sy byxor, scarf och två mössor, en mössa även åt store bror Jack så dom kan matcha ;) nu fattas bara en body :) och ska du en kläd påse och lägga kläderna i :) är faktiskt riktigt nöjd. Vi höll på fram till 2 på natten och typiskt Wilma skulle vakna till precis när Sara skulle fara och kunde inte somna om förns 3:30 och sen vart det morgon kl 7:30 så nu känner man sig lite slö men det är de vet ibland ;) vi passade även på att äta mums mums och lite chips. Och jag färgade även håret brunt :)) super nöjd med kvällen så jag tackar dig Sara det får vi göra om flera flera gånger :)))
Just ja Wilma fick även en present av Sara när hon kom, en tröja med chuggington och Wilma blev jätte glad och skulle ha på sig den direkt :) och även nu på morgonen :) idag väntar Leos med Sandra och Lionel och sen middag hos min farmor då vi inte bytt julklappar med dom än ;)

Kommentera inlägget här :