Så här på eftermiddagen

publicerat i

Sara somnade på soffan så då gick jag upp och passade på att sy en pyjamas till Wilma som jag igår klippte i ordning så va bara att sy ihop den. Sen när jag va klar gick jag ner då vaknade Sara så vi klädde på oss och gick ut. Jag körde lite skoter en kort sväng sen grävde jag en grop som vi satt i, sen fick jag en idé att försöka göra upp en brasa men ja det gick mindre bra, veden va blöt och sur så försökte med allt, brann ett tag men försvann lika fort haha men vi hade det mysigt i gropen och sen for jag en till kort sväng med skoter då ser jag Wilma och Fredrik komma hem så jag körde mot dom så Wilma såg mig genom rutan på bilen och hon vinkade och vart så glad :D och sen fick jag massor och långa kramar när vi klädde av oss och gick in, hon va riktigt saknad. Fredrik är och köper mat och sen ska vi mysa i soffan hela familjen. Sen när Wilma lagt sig ska vi se en film och sen sova tidigt :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vi hade det Riktigt skönt idag! Tack för en trevlig kväll och dag : )

Kommentera inlägget här :