På eftermiddagen

publicerat i

När Wilma skulle äta lunch och sen sova så for jag in till stan, köpte som sagt lite mer tyger för att sy några beställningar. När jag kom hem sov Wilma så jag satte mig och sydde 2 mössor och två tröjor som nästan blev klara. Kl 14:10 sa jag till Fredrik han fick gå ut och väcka Wilma för då hade hon sovit 2.5 timme! Hon fick mellis sen gick vi ut och lekte igen :-) vi åkte lite mer skoter, vi tog en sväng runt på åkern och ner till Sofia stugan :) sen skulle Fredrik skotta så då fick hon åka med :-) hon så nöjd hon är alltså :-) jag körde lite skoter runt på gården och sen fick jag för mig att köra upp en ny skoter väg ner från åkern till gården, det slutade i en fast körning haha va en rätt så hög plog kant ändå :-P men det va första fast körningen för mig denna säsong. Fick tillslut hjälp av Fredrik som drog i skidorna medans jag gasade ;) vi gick in och bytte om och gjorde oss klara för att fara till min mamma och Mats för middag. Vi stannade kvar där tills det va dags för Wilma att sova, hon va riktigt trött och kanske inte så konstigt då vi vart ute hela dagen och hon fått åka och haft massa skoj :) hon somnade snabbt i bilen och när vi kom hem va det bara att lägga henne i sin säng så somnade hon fort om. Jag och Fredrik bestämde oss för att se en film. Medan jag va på toaletten så hade han tänt ljus och gjort det mysigt. Vi hade tänkt se Beck men tror våran dvd spelare har gett upp, den ville inte ladda filmen :( så vi kopplade in datorn och såg Wallander istället :) nu sitter vi båda trötta i soffan och ska snart sova :) imorgon blir det en till dag ut och vi hade tänkt grilla så hoppas på att lite sol tittar fram men kylan få gärna vara kring 0 grader ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Det har varit riktig "varmt" och skönt ute idag!! Oj vilken karl du har då, mysigt!! Kram

Kommentera inlägget här :