Oj vilken kväll!!

publicerat i

Jag och Jennelie vart lite sen hem till mig för Jennelie skulle köpa en telefon. Sara va redan hos mig och hade börjat hacka upp alla grönsaker till tacosen, underbara du <3 vi åt och satt och spelade en spel som heter tjejmiddag då man ställer frågor som man sedan svarar på och diskuterar ;) blev mycket skratt iaf :-) sen lysande vi på musik och slöade i soffan ett tag för alla va sååå mätt haha mådde nästan illa då jag inte brukar äta så mycket nu mera :-) men sen började vi med ansiktsmask och hand crèmer och ja you name it! Man känner sig som en bebis i hyn på både händer och ansikte. Så trevlig kväll som slutade kl 3 :-) Sara deckade i soffan haha och helt orörlig, jag och Jennelie gick upp och la oss och skulle se the ring men vid 3 stängde vi av och somnade. Såklart vaknade vi klockan 8! Helt sjukt vad inställd kroppen är på att vakna tidigt. Nu ligger vi alla och slöar än men man måste nog kliva upp snart då solen lyser ute i det fina vädret :-)

Kommentera inlägget här :