Jaha vars är min sovmorgon?

publicerat i

Jag la mig sent igår, bara för att jag kunde och hoppades på att få sova länge på morgonen. Men nä här vaknade jag klockan 7, låg och drog mig och såg på tv till 8 sen renbäddade jag sängen och plockade undan lite på övervåningen. Igår när jag la mig lät jag allt ligga framme, fjärrkontroller, glad osv osv, bara för att jag kunde hehe nu på morgonen plockade jag bort allt, lika så baljan med vatten från mitt fotbad igår ;) så underbart skönt! Har ätit en god frukost nu och ser på 24, inte varje dag man kan äta frukost framför tv:n :) men oj så konstigt de va och kliva upp och se att rullgardinerna va uppdragna i lillans rum och ingen Wilma hemma så blir så glad när man går ner för trappen och skriker "mamma" ja hon är saknad och lika så hennes far. Men jag kommer ha en trevlig dag och kväll så det ser jag fram emot :)

Kommentera inlägget här :