Fet tisdag

publicerat i

Denna dag blir min "skräpmats" dag. Åt våfflor till middag och sen semla efteråt, Wilma va inte direkt så impad av den hehe

Sen va ju jag hos frissan idag och är så grymt nöjd! Klippte typ bort hälften av håret oh jag fick åter tillbaka min lugg ;) har alltid gått till headline förr men denna gång gick jag till hårizont. Dom hade ännu bättre massage stolar och super trevlig personal. Hon sa även att min hårbotten va super torr men samtidigt håret fettigt :/ och det beror på för lite sömn... Konstigt haha not! Så jag fick ett special schampo i håret sen även en inpackning. Medans den satt i så plockade dom mina ögonbryn, brukar ju alltid göra det själv men tänkte Luca till det lite ;) oj så jag njöt när dom masserade hårbotten. När jag låg där så drömde jag mig bort om att få fara på ett spa och få massa olika behandlingar. Iaf jag är nöjd och nu lär håret växa fort när absolut allt nött är borta :)

(Håret ser kortare ut än vad det är)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Jätte snyggt!!!

Kommentera inlägget här :