En till dag på Leos

publicerat i

När vi vaknade och kollade på tempen så visade den -16 grader. Men solen lyste och va jätte fint väder. Men vi bestämde att vi skulle fara på Leos lekland igen så Wilma kunde få leka med sin pappa som imorgon igen far mot Blekinge och kommer hem på torsdag. Lika som igår så busade och sprang massor så man har svårt att hinna med. Wilma fick väldigt statiskt här av bollhavet hehe ;) Sällskap fick vi igen av Sandra, Albin och Lionel :) alltid lika trevligt :) vi åt middag där och sen for vi på kvantum och handlade lite :) när vi kom hem blev det bada för wilmas del och nästan direkt i säng hehe vi kom hem vid 18 tiden. Hon slocknade riktigt fort lilla damen ;)
Idag fick jag även min första beställning på kläder, ett par byxor och en tröja :) är ju så svårt att veta hur mycket man ska ta betalt men vi kom överens tillslut och det känns rimligt faktiskt :) trodde inte jag skulle få några beställningar hehe men är ju bara kul. Det jag tjänar ska jag köpa mer tyger för ;) hmm vad mer har hänt? Tror det va allt ;)

Kommentera inlägget här :