En söndag som känns som en måndag

publicerat i

Fredrik va ju ledig i fredags och vi gjorde massa grejer. Men hela dagen igår fick jag för mig det va söndag :/ för Fredrik for tidigt tidigt i morse och jobbade så därför känns det som en måndag. Så nu är vi själva jag och Wilma tills på fredag kväll :( han är redan saknad. Och det slår aldrig fel heller att direkt han är borta så börjar det snöa och denna gången första timmarna han är borta. Bara återstår att se vad som mer händer i veckan som brukar va hand grejer att ta hand om :-P
Har redan måndagen och tisdagen uppbokade med grejer. Gäller att hålla sig sysselsatt så veckan går fort. Måndag far jag till Jennelie och tisdag ska jag klippa mig och sen träffa Lismarie :) trevligt trevligt :)
Ingen som vill bo hos mig denna veckan hehe?
Tur man iaf har Wilma som sällskap efter hon vart på förskolan. Hon frågar redan efter sin pappa så kommer säkert bli några jobbiga sista dagar på denna vecka :(

Kommentera inlägget här :