Bra dag

publicerat i

Vi vaknade faktiskt av väckaren i morse jag och Wilma :) hon kom in under natten och la sig hos mig men inte bökat något så skönt!!! Så känner mig utvilad idag. När jag lämnat Wilma på förskolan körde jag in till stan och handlade och sen in på Ohlssons och köpte tyg så jag kunde så åt min nya syster son :D tiden bara rusade iväg, för när jag kom hem åt jag lunch, medans den va i ugn så gjorde jag ordning mönstret till dressen och klippte ut tyget. Sen åt jag och såg ett avsnitt av 24 som jag knappt sett på hela veckan :) sen gick jag upp och började sy ;) jag ändrade lite från mönstret och la dit det svart kantbanden nere vid fötterna och arm mudden :) blev faktiskt riktigt nöjd. Ska även sy till mössa, scarf och sen body och byxa :)
Ikväll kommer Sara hit och vi ska ha tjej kväll när Wilma somnat :) Fredrik är i Västerås med jobbet så vi passar på. Vi ska se film, färga hår, sy lite och bara mysa :) har laddat upp med nyttigt gotta ;) dipp med morots och gurk stavar och sen chips som är gjorda i ugn istället för friterade, mums!

Kommentera inlägget här :