Besök

publicerat i

Lämnade Wilma sen in till stan och handla lite och sen lite mer tyger :) fick in pengar från min beställning och sen hade jag julklapps pengar med så räckte precis :) men glömde köpa det jag for dit för igentligen, knappar! Typiskt men får fixa det sen ;) idag har vi besök av Sara och Vanja som även ska sova över här för hennes karl är borta han med så vi tänkte passa på att sy lite när barnen sover :) kanske se om vi hinner med en film också :) men blir inte att hålla på lika länge som sist hehe ;) av tygerna jag köpte så har jag påbörjat lite presenter :) känner ju några som ska få smått i sommar. Klart har några grejer blivit redan ;)
Nyss avnjutit god spagetti och köttfärssås som Sara kom med, fick receptet så det ska jag göra sen :))
Trevligt att ha besök så här hela kvällen, kan ju bli rätt så långtråkigt att va själv länge.

Kommentera inlägget här :