21/2 2009

publicerat i

Tänk att det redan gått 4 år sedan jag träffade Fredrik. Kan inte fatta att tiden gått så fort. Vi har hunnit med massor, vart utomlands, köpt hus, bil resor, haft oändligt mycket skoj på små tripper och det största av allt att vi fick bli föräldrar till världens godaste lilla tjej. Självklart har vi stött på jobbiga perioder precis som dom flesta par men det har gjort otroligt starka med. Vi vet vars vi har varandra nu och vi respekterar varandra. Finns ingen jag älskar mer än han och kan inte tänka mig någon annan jag hellre skulle vilja dela mitt liv med. Jag är så otroligt lycklig och nöjd med allt i mitt liv just nu.

Tack för helt otroliga 4 år älskling! Jag älskar dig så otroligt mycket!

(Bild från fjällen Hemavan strax efter vi blivit tillsammans)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vad gulligt. ; )

Kommentera inlägget här :