Oflyt

publicerat i Familjen;
Wilma kom in till mig vid 4 kanske och va precis påväg att somna då Connys klocka ringer å det va dags att kliva upp. Jag vet han ställer flera larm då han inte är direkt morgonpigg som jag och kan snozza flera gånger. Så jag sa till han att Wilma är här så han får kliva upp direkt. Men tyvärr så hann Wilma bli för pigg och nyfiken på vad Conny och Lucas gjorde så vi har vart uppe sen 4:30... Det va verkligen länge sedan man va uppe så hår tidigt... 
Idag ska Wilma få fara till förskolan och jag ska hem och sova en liten stund innan jag far och jobbar kl 12:30
Sen idag tänkte jag Wilma ska få prova sina skidor hon fick av sin mormor och Mats förra julen men då fanns det inte i rätt storlek så hon fick dom igår :) ska bli intressant och se om hon kan. 



Kommentera inlägget här :