Helgen

publicerat i Familjen;
Gick som vanligt väldigt fort, fredagen hade vi bjudit Camilla med barn på middag och bytte lite julklappar. 
Lördag så for Wilma till sin pappa och då passade jag bara på att va jag trots att Lucas och Nova-Lee va här i helgen. På kvällen blev det iaf utgång för mig med Camilla och Jennifer :) va så roligt och man träffade massa gamla kompisar och även nya ;) vi hamnade på efterfest på Umedalen hos Björn. Va sååå länge sedan man va på efterfest och det kändes på söndagen. 
Man va seg hela dagen men vid middags tid fick jag igen hem min Wilma och vi myste resten av kvällen tills hon skulle sova. 
Idag har det vart dags för wilmas första tandläkar besök. Hon har fått alla tänder nere men va svårare att se uppe då Wilma inte ville gapa längre. Men dom trodde eftersom hon fått alla tänder nere så borde alla uppe kommit med. Hon ska även dra ner på att använda tutten så idag har hon inte haft tutten alls förutom nu när det va dags för sängen. När hon frågat om den så sager jag att bara när du ska sova eller har ajaj och funkar än så länge :)
Wilma ligger i sin säng och jag ser tv men får bli en tidig kväll :) 

Så här ser det ut när två barn leker (Lucas & Nova-Lee tornado)






Kommentera inlägget här :