Lördag

publicerat i Familjen;

På dagen for vi på tomtebos äventyrslekplats där vi mötte upp sandra, Albin och Lionel. Barnen badade och matade ankorna :) väl hemma så blev det lugnt. Gjorde mig klar för kvällen som skulle spenderas med Pia för en middag ute och sen på krogen. Men ändrade planer då det helt plötsligt kliver in massa folk. Då har mina vänner planerat en överraskningsfest för mig. Helt rörd och fick en fatboy som jag länge velat ha :) fick även blommor och en fint linne där det stod en trevlig text på haha. Är så otroligt nöjd med denna helg och ännu är den inte över då släkten kommer och firar mig idag. Så jag vill tacka alls mina underbara vänner för en oförglömlig kväll. Love u all!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Men du snygg bild!!! : p men tack för en trevlig kväll. : )

Kommentera inlägget här :