Trött!!!

publicerat i

Morgon tidigt, lämna Wilma på förskolan, när jag farit och ska kolla så jag hade tränings påsen med så upptäckte jag att jag lämnade fel påse på förskolan så va bara att vända haha Wilma kan nog inte ha mina kläder och jag definitivt inte hennes haha tur jag inte hunnit så långt. Sen bar det iväg till jobbet. Gjorde mina 2 timmar sen for jag och tränade och sen vidare mot strömpilen. Sen for jag till Sara och Vanja på lunch, fika och trevligt sällskap. Tiden rusade iväg som vanligt och det va dags att hämta Wilma. När vi skulle gå ut genom grinden så kom en pojke som heter Ebbe och skulle ge Wilma en kram eller nåt liknande men han kom upp bakom ryggen och typ drog ner Wilma så hon ramlade i backen och såklart tårar :( och sen när jag ska starta bilen så startade den inte. Va bara att krypa bak i skuffen och pilla på batteri poolen som är gängpaj, efter flera försök och många svordomar så startade den. Inte heller så roligt med 5 barn som publik vid grinden hahaha idag är jag bara så där jobbigt trött så kommer nog bli en tidig kväll.

Kommentera inlägget här :