Plockat och fixat

publicerat i

Efter jobbet for jag nästan direkt hem, tog bara och stannade på Statoil där jag köpte en baguett och tvättade bilen som va ordentligt skitig. Sen har jag mest bara tagit det lugnt. Så här efter middagen så har jag plockat undan saker på toaletten, tvättstugan och uppe i klädkammaren. Samtidigt så dammsugade Wilma där uppe hehe av och på hela tiden ;) sen lekte hon även på sitt rum ett tag och åt på sina bakelser ;) en tvätt och diskmaskin är även igång så nu ser det faktiskt riktigt fint ut här hemma :) ikväll när Wilma somnat så ska jag märka lite kläder som Wilma ska ha med sig till förskolan imorgon och sen även vika lite tvätt :)

Sen letar jag även ett bilgarage av äldre modell, ett sånt på bilden. Wilma lekte massor med ett sånt uppe i stugan hos Leif och Englis :)

Kommentera inlägget här :