Påskdagen

publicerat i

Klockan ställdes ju om inatt och jag hoppades så att Wilma skulle sova länge och det gjorde hon, till klockan 7:30 sommartid :) Fredrik gick upp med henne och jag sov vidare till kl 9, då vaknar jag av att Wilma slänger mina glasögon bakom elementet i sovrummet haha men Fredrik fick upp dom iaf ;) vi gick ut och grillade till lunch och hade även besök av Olov och Maria med barn. Wilma somnade fort efter lunch och jag satt ute en stund sen gick jag och duschade och gjorde mig klar för att besöka Fredriks farmor Maj, där va även hand föräldrar och faster. Maj blev så glad att så många kom och hälsade på. Till middag blev det ugnssrekt älgkött och klyftpotatis med bea sås :) Fredriks föräldrar va här på middag och vi passade även på att fira Lena som fyllde år idag :) så det blev tårta efter maten. Wilma har busat och busat och vart på bästa humör hela denna helg :) så roligt att se. Hon ville inte riktigt somna ikväll och tror det berodde på sommartiden :) men hon somnade strax efter kl 20 iaf. Åter till det normala. Som dom säger "borta bra men hemma bäst" men jag trivs verkligen här uppe och man hittar på saker hela tiden. Sen är det ju så kul med massa folk omkring en med, även för wilmas del som är så super social :) i veckan har vi inte så mycket planerat förutom jobb, träning och förskola ;)
Kram alla!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag känner igen det där köket!! : p

Kommentera inlägget här :