Mer värk

publicerat i

Denna dag har vart rätt intensiv. Tidig morgon för våran del och pysslade på här hemma tills det va dags att lämna Wilma på förskolan kl 8:30 sen for jag direkt och tränade, sen vidare till jobbet, jobbar nu 10-13 så ökat med 1 timme varje tillfälle och plus att jag jobbar när butiken har öppet. Idag fick jag galga väldigt mycket vilket nu känns i axlar och nacke :/ sen fick jag gå runt på golvet och städa bland hyllor osv. Efter jobbet for jag och letade ett par ofodrade gummistövlar åt Wilma och hittade ett par billiga. Efter det for jag och ha sladd lite så vi hade lite bröd och sånt hemma. Hämtade Wilma tidigare på förskolan och sen for vi hem. Direkt full fart och jag började direkt plocka här hemma. Sen åt vi lite tidigare middag då vi skulle få gäster som jag bjudit in för att äta upp jordgubbspajen jag gjorde i söndags. Har slagit igång en disk och tvättmaskin och Wilma sover nu sött och passade även på att baka chokladbollar eftersom det vart kaffe över ;) nu sitter jag äntligen ner och känner mot helt slut. Ska ta lite fika och se prison break en stund sen ska jag sova!

Kommentera inlägget här :