Full dag

publicerat i

Vaknade före klockan i morse och tur va väll det, tog ca 20 minuter att få i sig två limpmackor :/ sen gjorde jag mig klar för att fara till jobbet. Efter det for jag och tränade sen va jag bjuden till mormor och morfar på lunch och där bjöds det på våfflor med hjortron sylt och glass :-) sen for jag upp till Sara och Vanja och sen vidare på ö&b för dom skulle kika lite där sen upp på barnenshus hehe kan inte hålla mig borta tydligen ;) är ju som roligt när man kommer dit nu och dom känner igen en och hälsar så glatt :) Sara bjöd in mig på middag och fick taco gratäng till middag, himla smarrigt va det :) när jag sen kom hem så har jag städat undan i tvättstugan, hängt tvätt, slagit igång tvättmaskin, städat i skafferiet, plockat undan och köket och slagit igång diskmaskinen. Gäller att ligga i tydligen :-P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vilken sötnos!! ; )

Kommentera inlägget här :