Fredag då

publicerat i

Sov bra inatt men vaknade kl 5 för att jag va så pissnödig! Då ligger det en liten busig tjej bredvid mig som måste klättrat upp själv inatt för jag har då inget minne jag lyft upp henne ;) kl 5:15 vaknade lillabus och säger hej! Denna sommartid är underbart då det blir ljusare men Wilma somnar senare men vaknar tidigare :/ jag tänker fortfarande i vintertid så klockan skulle ju egentligen vart 4:15! Och när jag går in på toaletten eller kollar på klockan i trappen så är dom inte omställda så jag får lätt panik, tills jag kommer på att jag inte ställt om dom hehe men det sägs barn kan ta en vecka på sig innan dom ställer om helt ;) bara hoppas det stämmer på Wilma med :) nu ska vi snart packa in oss i bilen och lämna Wilma på förskolan sen bär det av till Kussjön där vi ska börja med Elisias rum som ska höras om :-)

Kommentera inlägget här :