En dag på stan

publicerat i

Blev sov morgon i morse, Wilma vaknade kl 6:30 efter att sovit hela natten. Vi drog oss till nästan kl 7. Jag lämnade Wilma på förskolan sen for jag hem och duschade och gjorde mig klar för en dag på stan. Första stoppet va på banken där vi pratade om att göra om lån nu när räntorna är på väg ner. Sen for jag på dragonen och mötte upp jennelie och elisia. Jag passade henne medans jennelie va inne hos sjukgymnasten. Sen drog vi ner på stan och åt lunch på restaurang Rhodos. Efter ett tag kom Sara och Vanja dit. Tiden rusade iväg men hann in på några ställen iaf. Hittade en vårjacka åt Wilma och sen en tröja åt mig själv. Sen va det dag att hämta Wilma på förskolan. Jag bjöd även in jennelie och Sara med barn på middag, bjöd på våfflor med sylt och glass :) det uppskattades :) sen lekte barnen på och dom hoppade från soffan ner i sackosäcken tihi det tyckte du dom såklart va kul :) nu njuter jag av lugnet och ska se lite tv innan det är dags att lägga sig :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Herregud så söt Elisia är, ser ut som en docka på bilderna :) ser ut dom ni haft en trevlig dag, saknar er :) Kram Sandra & Lionel

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Tack för en trevlig dag!!

Kommentera inlägget här :