Annandag påsk

publicerat i

Här va det morgon kl 6, hade gärna sovit lite längre, men vill lilla damen upp så vill hon. Jag började packa undan det mesta av våra saker och plocka undan. Fredrik vaknade 8:30 och då va det bara att packa det sista och ut med det i bilen, när allt va packat så gick jag över till andra stugan och då va det bara att fixa till lunchen och sen så sa vi hej då till mormor och morfar och sen även till Fredrik/pappa som nu for till Norge :( Wilma somnade väldigt fort i bilen själv va jag tvungen att stanna till två gånger för att kunna hålla mig vaken ;) andra gången så hämtade jag godis påsen hehe när vi kom hem så packade jag in allt. Jag frågade Wilma om hon tyckte det va kul att va hemma- nä, svarade hon. Frågade då om vi skulle fara tillbaka till stugan?- ja! Skrek hon haha men tror ändå hon tycket det är ganska skönt att va hemma. Efter ett tag så for vi till mamma på middag, kände jag inte alls orkade laga mat, men vi stannade inte länge för jag ville inte stanna av för mycket då jag va så otroligt trött. När vi kom hem somnade jag faktiskt till på soffan. Sen va det dags för Wilma att få välling och sen sova. Det känns lite konstigt då det är ljust ute men Wilma somnade ändå utan några större bekymmer. Jag njuter nu av lugnet och ser på tv men blir en tidig kväll för mig med ;)

(På bilden körde jag fast precis när jag skulle upp på vägen, Wilma tyckte det va kul att trycka på nöd stoppen precis just då hahaha)

Kommentera inlägget här :