Funderar

publicerat i

Ibland undrar jag hur folk tänker? Kan man aldrig sätta sig in i hur en annan person mår? Varför har folk så lätt för att döma andra innan man vet fakta? Och varför inte säga hur man tycker och tänker istället för att bara va tyst och inte säga nåt alls? Är det ett "spel" från deras sida?

Jag har alltid varit ärlig och säger vad jag tycker och tänker, och ja visst ibland kan det bli lite fel. Men jag är iaf ärlig. Allt sånt här tar bara energi från vad som verkligen betyder något. Jag har tur som jag vet vilka mina kompisar är och vilka som verkligen finns där för än när man behöver prata. Just nu lägger jag all tid på dom som verkligen betyder allt för mig här i livet och dom vänner som ger mig något :)

Alla andra tycker jag kan va ärliga och säga vad problemet är, eller växer era kompisar på trän?" Har hellre 1 riktigt god vän än 10 ytliga" ett ordspråk som så verkligen stämmer.

Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med detta inlägg, antar jag bara ville skriva av mig.

PS! Hatar är en starkt ord som man ska använda försiktigt.

Kommentera inlägget här :