En dag som inte såg ut som andra

publicerat i

Nä det kan man ju lugnt säga, lämnade Wilma på förskolan för hennes första riktiga dag och sen for jag på arbetsförmedlingen :S oj så konstigt det känns alltså att ite ha med sig Wilma överallt. När jag vart där så for jag och hälsade på Sara och Vanja :) vi åt lunch och snackade massor, super trevligt :) sen va det dags att hämta upp våran guldklimp och jag va så sugen på att höra hur det gått och det hade gått jätte bra :) hon hade somnat tillsammans med alla andra barn på en madrass på golvet och hade sovit i ca 1.5 timme :D och när jag skulle hämta henne så hörde hon inte mig ropa först men sen såg hon mig, jag fick en kram och sen fik hon och lekte igen haha gullunge <3 så fick bära hon där ifrån. Men oj vad det märks att hon vart på förskolan för hon va riktigt trött, la hon redan 18:40. Har dock inte riktigt somna än, hon ska väll smälta hela dagens intryck först ;-) får hoppas hon sover lite bättre inatt. Men ikväll ska jag prova väcka henne lite när hon sovit ca 1 timme för att i hopp om att undvika nattskräcken. Tjohopp alla :D

Kommentera inlägget här :