Söndag morgon

publicerat i

Va min tur att få sovmorgon så jag låg till ca 9, oh så skönt de va kan jag lova. Fredrik hade till och med vaknat av mig i natt pga att jag snarkade och det gör jag endast om jag är jätte trött eller full hehe och senaste nätterna har jag inte sovit så mycket. Wilma vaknade bara en gång så man känner sig mer utvilad nu. Sen gick vi ut en sväng och Wilma fick premiär ha på sig vinter overallen då det va -1 ute. Men blev nog i varmaste laget skulle jag tro. Vi tog ut allt löst från garage golvet ut under carporten och nu ska golvet rengöras. Jag fick dock skippa det för ryggen sa nej på en gång :( blir så rent och fint när allt är borta från golvet och golvet skurat :) tänk om det alltid kunde va så :-P Wilma sover nu lunch och man ska väll försöka få sig nåt i magen då kanske. Får se vad resten av dagen bjuder på.

Kommentera inlägget här :