Fredriks 30 års fest

publicerat i

Igår va det dags för Fredriks överrasknings fest som jag planerat för i en månad ca. Har vart nära många gånger på att försäga mig så glad den äntligen är förbi :) dagen började kl 11 då Wiglöv, Peter, dojjan och frulle ringer på dörren och kliver in. Fredriks blick går inte ens att beskriva och han säger bara "vad gör ni här?" Dom tog han vidare in till stan där dom va ett gäng på ca 10 grabbar som körde lazerdoom. Va meningen han skulle få flyga men vädret va så ostadigt så fick gå på en backup men lika trevligt hade dom för de :) efter det tog Stephan han vidare till invigningen av nya vägen och sen vidare upp till crossen i byn där Krister och Erik väntade på dom och dom fik skjuta lerduvor. Även dom andra grabbarna som va med på lazerdoom följde med så blev några stycken där med. Jag hade under tiden lämnat Wilma hos min mamma och sen hämtade jag upp Sara som åkte med mig hem och hjälpte mig att fixa till i lokalen. Under tiden hade Fredrik kommit hem och han fattade väll inte så mycket för jag va ju inte där ;) när vi kom tillbaka så stod han i duschen så klev in, gav han en öl och sa att de va bara att klä på sig :) så vid 17 for vi upp till skolhuset här i byn där fest väntade :) vi grillade och festade hela kvällen och tror Fredrik va mer än nöjd med dagen och kvällen :) Fredrik blev tyvärr riktigt dålig och fick köra hem han vid 00:30, men man fyller bara 30 en gång och då har man rätt att må som han gör idag :) han har tappar rösten och ligger nu på soffan och bara slappar. Själv ska jag snart upp till lokalen och städa lite.

Vill tacka följande för en kanon trevlig dag som inte kunnat blivit bättre, man har underbara vänner!!! Äkta vänner! 

Peter J, Robert,Sara,Frulle, Linn,Sandhya, Jonas, Erik, Krister, Johan S,Andrea, Maria,Jonas, Danne,Sjöbbe, Wiglöv, pettson,Stephan, Jennifer, Borat, Erik Westerlund och Jon som kom ända från Lycksele :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Jätte rolig fest!!! Tack än en gång, en fest och ett kalas att minnas och mycket trevligt folk.

Kommentera inlägget här :