Barn kan skrämmas

publicerat i

Vi la Wilma som vanligt, inte ett pip och va så i ca 15 minuter. Sen hör jag ett litet dunk och tänkte de va hon som slängde ur något från sängen. Sen ge jag ett grin men vart tyst. Liten stund senare så hör jag något som går där uppe, tänkte först de va Svante som va inne och gått upp dit, men kom på han va ute. Jag springer upp för trappen och där möts jag av Wilma som står längst uppe i trappen! Hon har lärt sig klättra ur!!! Vi har inte hunnit fixa grind dit upp än så fick lägga en av fåtöljerna för trappen. Hon har klättrat ur den 3 ggr nu och en gång stod jag och tittade på bara för att se hur hon gjorde. Nu får vi leta ny säng och skaffa en grind. Trodde det skulle dröja ett litet tag till innan hon skulle göra det, typ till efter jul för hoppas vi får julklapps pengar för vi hade tänkt beställa en grind som är i samma stuk som räcket.... Usch vad hon skräms!!

Kommentera inlägget här :