Väntar

publicerat i Familjen;

Sitter nu hos tandläkaren och väntar... Usch!! Blivit lite stressigt med idag att hinna men allt gick bra och hann även mata Wilma innan jag for. Skönt nu att få andas ut en stund innan det är dags för det hemska men kan inte leva mer med denna tandvärk :-( hoppas dom kan hjälpa mig nu och att det inte blir allt för dyrt, är så tråkigt att lägga pengar på detta. Wilma är med sin farmor och farfar som avslutade semestern en dag tidigare för att komma och passa Wilma. Hela min släkt är ju på student orange och mamma i Kroatien och Fredrik vart tvungen att jobba fast han sagt till om att va ledig idag på eftermiddagen, men de löste sig ju :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Inte kul med tandvärk! Hoppas dom fick till det :)

Svar: Nä dom fick inte till det :( skulle prova lite florskölj i en månad och blev det inte bättre skulle jag höra av mig. För som kunde inte se låt fel vid röntgen.
Lina Stenmark

Kommentera inlägget här :