Utveckling i all ära

publicerat i Familjen;
Sen hon började gå mer för tre dagar sedan såsover hon jätte dåligt!:-( vaknar flera gånger och sen vid 4 vaknar hon och somnar bara om ifall hon får mat... Hoppas det bara har med utveckling att göra annars vet jag då inte. Har alltid vart något med hennes sömn ända sedan hon va bebis. Vi har bara haft en period när hon sov hela nätter och den varade i ca 1 månad. Annars är det spring varje natt :-( detta leder ju även till att jag väcker Fredrik på nätterna och han väcker mig vid sitt alarm på morgonen och behöver inte fler uppvak under natten så ska han upp vid 5 på morgonen får han sova nere, är så trist att det ska påverka så mycket:-( för även Wilma vaknar ibland när han går i trappen. Sen har jag även blivit så påverkad av att inte få sova, mer huvudvärk än vanligt, mer läsk för att bli pigg för tillfället (inte för att jag tror det hjälper men kan ju inbilla sig ) håller tummarna det går över snart för orkar inte alltså... Har även så svårt att somna om efter att vart uppe ett tag på natten och sen vet man hon gör morgon vid 7. Jaja ska iaf försöka att sova några timmar nu iaf.

Tack och godnatt!

Kommentera inlägget här :