Sovmorgon typ...?

publicerat i Familjen;

Klockan 7:20 klev vi upp och det va riktigt länge sedan. Sen va det ju typiskt att jag skulle vakna av pappa Fredrik kl 5:20 för han prasslar i en påse nere i köket. Jag kan ju inte sova särskilt hårt, eller? Men fick iaf ligga och dra mig i sängen i typ 2 timmar, men sjukt drygt när man är pissnödig nånting och ingen toa uppe, rädd att om jag går i trappen att hon vaknar. Funderar på att ta upp en potta haha
Sen idag blir det firande av min kusin Hanna som tar studenten idag, känner mig redan stressad hur jag ska få ihop dagen. Fika kl 14 i ersmark, och kl 16:50 ska jag va på teg hos tandläkaren och där imellan måste jag hem och lämna Wilma hemma och farmor och farfar hennes ska va barnvakt. Blir lite stressigt och lite körning men ska nog bli bra.

Kommentera inlägget här :