Ny vecka!

publicerat i Familjen;

Det är måndag och vi har hela veckan framför oss och Wilma är pigg, hostar lite än men är ju mest bara slem som vill upp. Hon somnade igår kl 19 och sov till 6:20 och vaknade bara 2 ggr under natten så jag känner mig utvilad! Å så skönt kan jag lova ;) Wilma är ju som sagt mycket piggare och det märks hon har massor med energi över och blir tokig av att inte göra något. Nyss kom hon med sin sko och försökte få den på foten tihi men är ju sånt tråkigt väder ute så man kan ju gärna inte va ute heller. Man kanske får dra en sväng på Leos om någon vill följa?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Skönt att hon är piggare nu!



Ja kan hända att hon har min näsa :) och munnen också tror jag :)

Jag är dessutom så himla olik mig på kort då jag var liten, även då jag var typ 4 år kan man inte se att det är jag! Haha

Kommentera inlägget här :